2023 m. „Toyota GR Corolla“ įrodo, kad „Toyota“ nėra nuobodi

Naujienos data: 2022-09-14 18:20:28, Peržiūros: 2959

Savalaikis "Toyota" priminimas, kad "Toyota" gali kurti smagius automobilius, kai nori.

Trumpai apie turinį:

2023 m. "Toyota GR Corolla" I3 variklis per šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę į standartinę visų varančiųjų ratų sistemą perduoda 224 kw.

Toyota GR Corolla bazinės klasės kaina prasideda nuo 34 390 eurų, tačiau ji šokteli iki 40 900 eurų už Circuit Edition ir 47 410 eurų už itin ribotą Morizo Edition.

Karštasis hečbekas pradedamas pardavinėti vėliau šiais metais.

"Toyota" yra užsitarnavusi nuobodžių automobilių gamintojo reputaciją. Tačiau taip yra visų pirma dėl to, kad daugiausia dėmesio skiriama pragmatiškiems, protingiems ir patikimiems automobiliams, greičiausiai atsižvelgiant į svarbiausio kritiko - kliento - nuomonę. Toyota ne visada išleisdavo priekiniais ratais varomus sedanus, minivenus ir krosoverius. Kadaise "Toyota" taip pat kūrė pašėlusius automobilius, kurie pavergdavo visuomenės širdis. Atrodo, kad "Toyota" pasitenkina pirmaisiais, bet siekia papildyti savo sąrašą antraisiais, o tai paaiškina atgimusią "Toyota Supra", antros kartos "86", o dabar ir "GR Corolla".

"Toyota GR Corolla" yra naujausias "Gazoo Racing" serijos automobilis, kuris Amerikos rinkai suteikia galimybę paragauti draudžiamo "GR Yaris", kuriuo važinėja Japonija, Australija ir kitos ne JAV rinkos. GR Corolla naudoja GR Yaris jėgos agregato išvestinę, t. y. po GR Corolla variklio dangčiu slepiasi žavus 1,6 litro darbo tūrio trijų cilindrų turbokompresorius. Corolla modifikacijoje šis 1,6 litro monstras išvysto 224 kw prie 6500 aps/min.

Ši galia perduodama per šešių laipsnių pavarų dėžę, maitinančią standartinę visų varančiųjų ratų sistemą, kuri vėliau perduoda galią per atvirus diferencialus "Core Grade" automobiliuose arba "Torsen Limited-Slip" diferencialus priekyje ir gale "Circuit" ir "Morizo" versijų automobiliuose. Core Grade modeliuose riboto slydimo diferencialai gali būti sumontuoti pasirinkus nebrangų Performance paketą. Automatinis apsukų derinimas yra standartinė visų modelių įranga, kurią užtikrina "Toyota" išmanioji mechaninė pavarų dėžė, tačiau ją galima išjungti, jei esate įsitikinę, kad perjungiate pavaras nuo kulno iki kojų.

Jei norėtumėte tik galios, galėtumėte tiesiog nusipirkti "Camry". Tačiau "GR Corolla" pasižymi laukiniu stiliumi (netgi šiek tiek puošniu) ir pakaba, pritaikyta važiuoti sportinio vairavimo sąlygomis. Ratų judesius vis dar valdo priekyje esanti MacPherson statramsčių pakaba, o gale - dvigubų svirčių pakaba, tačiau "Toyota" atnaujino spyruokles ir amortizatorius, kad "Corolla" būtų labiau pritaikyta važiuoti lenktynių trasoje.

Būtent čia išbandėme "Corolla", kai pusę Jutos automobilių sporto miestelio teritorijos apvažiavome GR "Corolla". Core Edition pristato bazinį ir labai funkcionalų Corolla hečbeko interjerą su centrinėje konsolėje įkišta šešių pavarų perjungimo pavarų dėže ir minkštomis sėdynėmis. Trasoje jaučiate, kaip turbokompresoriui įsibėgėjant didėja pagreitis ir galia, tačiau nepajuntate jokio skandalingo sukimo momento posūkio ar keistenybių, kai įjungiama galia. Šis gana nedidelis trasos išplanavimas gerai dera su variklio galios diapazonu, daugiausia dirbama trečia pavara, retkarčiais perjungiant į antrąją ar ketvirtąją, kad automobilis ištemptų kojas. Pavarų perjungimas yra ryškus ir trumpas, tačiau antrinėje rinkoje neabejotinai bus pristatytas perjungimo komplektas, toks pat, kaip ir šešių cilindrų "Supra".

Įprastu režimu visų varančiųjų ratų sistema sukimo momentą paskirsto priekiniams ratams, tačiau paspaudus "Track" mygtuką sukimo momentas paskirstomas tolygiai 50/50. Jei norite, kad būtų šiek tiek smagiau, galite 70 % turimos galios nukreipti į galinius ratus. Su tam tikra prievarta galinė dalis išslysta, tačiau labiausiai patinka tiesiog atakuoti posūkius su nedidele nevaldomumo užuomina. Vis dėlto 235/40 "Michelin Pilot Sport 4" apvynioti 18 colių ratlankiai suteikia gerą grįžtamąjį ryšį per vairą ir kelia pasitikėjimą posūkiuose.

Nors "GR Corolla" yra tikrai smagus automobilis, aukščiausios klasės "Morizo Edition" yra kažkas išties ypatingo - daug daugiau nei "karštas" ar "hiper hečbekas". Galinė sėdynė pašalinta, garsiakalbių nėra, ir tai atrodo kaip specialus trasos žiurkių lenktynių automobilis. Be to, "Morizo Edition" modelyje pakeistos pavarų dėžės pavaros, pakeista sankaba ir atnaujintos platesnės "Michelin Pilot Cup 2" gumos. Sunkesnė sankaba leidžia dar geriau kontroliuoti trinties zoną nei standartinė GR Corolla įranga. Geresnės ir platesnės padangos suteikia dar daugiau pasitikėjimo artėjant prie posūkių, juos "laužiant" ir išvažiuojant iš jų. Papildomas sukimo momentas padeda išvažiuoti iš posūkių su didesne jėga. "Morizo" perima viską, kas gera GR Corolla, ir padaro dar geresniu.

Kadangi legendinis "Subaru" WRX STI šiuo metu nebėra dalyvis, šis karštas hečbekas varžosi su naujaisiais "Honda" "Civic Type R" ir "Volkswagen" "Golf GTI" bei "Golf R" modeliais. Ši GR Corolla pakeičia "Subaru" visų varančiųjų ratų absurdą su tokia pat keista transmisija. Nors "Toyota" jaučiasi ne tokia brandi kaip "Volkswagen" ar "Honda", ji tai kompensuoja maištinga patirtimi ir linksmu 75 kW vienam cilindrui tenkančio I3 agregato spragsėjimu bei traškėjimu.

Tai turi savo kainą. Nors bazinė "Core Grade GR Corolla" kaina yra gana priimtina - 34 390 € su pristatymo ir kelionės vieta, kaina greitai kyla. Vidutinio lygio "Circuit" komplektacijos kaina šokteli iki 40 900 €, o ribotos komplektacijos "GR Corolla Morizo Edition" - iki 47 410 €. Taip, 47 tūkst. eurų už "Toyota Corolla". Dabar gali būti sunku rasti GR Corolla Morizo Edition už tokią kainą, nes pagaminta 200 automobilių, todėl tikėkitės, kad vėliau šiais metais, kai jos bus pradėtos pardavinėti, pardavėjai šiek tiek pakoreguos kainą.



 2023 m. „Toyota GR Corolla“ įrodo, kad „Toyota“ nėra nuobodi  2023 m. „Toyota GR Corolla“ įrodo, kad „Toyota“ nėra nuobodi  2023 m. „Toyota GR Corolla“ įrodo, kad „Toyota“ nėra nuobodi  2023 m. „Toyota GR Corolla“ įrodo, kad „Toyota“ nėra nuobodi  2023 m. „Toyota GR Corolla“ įrodo, kad „Toyota“ nėra nuobodi  2023 m. „Toyota GR Corolla“ įrodo, kad „Toyota“ nėra nuobodi  2023 m. „Toyota GR Corolla“ įrodo, kad „Toyota“ nėra nuobodi  2023 m. „Toyota GR Corolla“ įrodo, kad „Toyota“ nėra nuobodi
Grįžti į naujienas
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera