Elektrinis miesto krosoveris "Aceman" yra tarp "Hatch" ir "Countryman".
Naujausio "Mini" koncepcinio automobilio "Mini Concept Aceman" paslapties šydas buvo nuimtas. Aceman bus gaminamas, o jo dizaineris Oliveris Heilmeris teigia, kad jis labai panašus į modelį, kurį tikimasi išvysti kelyje 2024 m. Ir tai nėra tik beprotiška idėja.
Mini Concept Aceman sukurtas taip, kad savo dydžiu atsidurtų Mini šeimos viduryje, tarp Countryman ir Hatch. Paklausėme Heilmerio, ar yra ryšys su "Paceman", kuris taip pat sėdėjo šioje vidurio pozicijoje, buvo krosoverio konstrukcijos ir turėjo beveik identišką "Paceman" pavadinimą. Jis atsakė, kad tai visiškai skirtingas automobilis.
"Acemen" - tai visiškai naujas "Mini" dizainas, atspindintis prekės ženklo ateities kryptį. Dizainas yra dar platesnis: išorėje esančios raukšlės imituoja klasikinio "Mini" suvirinimo siūles, plačiai naudojami "Union Jack" vėliavos motyvai, kurie primena svaiginančius šešiasdešimtuosius metus, o tai iš tikrųjų yra "Mini" kryptis: tai yra prekės ženklo posūkis į ekologiškesnę ateitį.
"Mini" tikslas - iki 2030 m. "Aceman" tapti visiškai elektriniu automobiliu. Tačiau "Mini" taip pat nori sumažinti bendrą automobilio poveikį, naudodama perdirbtas ir tvarias medžiagas vietoj tokių dalykų kaip oda ir chromas.
Erdvus salonas ir elektrinės jėgainės privalumai akivaizdūs interjere. Interjero sąsaja supaprastinta iki centrinio valdiklio ir eilės perjungimo jungiklių.
Vėlgi, perjungiamieji jungikliai, kuriais valdomas stovėjimo stabdys, pavarų perjungimas, "Experience Mode" ir garsumas, yra ir dabartiniame "Mini", ir originaliame 1960-ųjų "Mini".
Naujajame centriniame OLED ekrane, kuris, "Mini" teigimu, yra sukurtas dabartinės sistemos (kuri savo ruožtu yra paremta BMW sistema) pagrindu, įdiegta "Android" sistema. Vietoj to koncepcijoje daugiausia dėmesio skiriama patirties režimams, o apie galimą praktinį kasdienį funkcionalumą nieko konkretaus nenurodoma. Juk tai tik idėja.
Šioje koncepcijoje "Mini" taip pat naudoja projekcinę technologiją, kad į prietaisų skydelį būtų galima transliuoti grafiką ir informaciją, taip išplečiant ekrano ribas. Taip, pavyzdžiui, per visą automobilio prietaisų skydelį galima rodyti išplėstinį žemėlapį, kuris atrodo puikiai, bet tikriausiai nėra labai naudingas vairuojant.
Šios sistemos vaidina didelį vaidmenį skaitmeninio pritaikymo srityje, nes jos veikia su automobilio garso sistema, turime omenyje išorinę, o ne vidinę garso sistemą, ir tai atspindi automobilio eksterjero grafika.
Kai kurie iš šių elementų dar tik koncepcijos pavidalu ir yra linksmi, pavyzdžiui, skaitmeninė grafika, einanti per visą automobilio priekį ir per priekinius žibintus. Tačiau "Mini" teigia, kad teoriškai įmanoma, jog galinių žibintų raštus būtų galima pritaikyti pagal poreikius. Dabartiniame "Mini" jau yra "Union Jack" raštas, o čia siūloma jį įjungti, jei norite, arba išjungti.
Nenustebtume pamatę "Union Jack" galinius žibintus kaip prenumeratos galimybę būsimame "Mini", turint omenyje, kad BMW neseniai atvėrė įvairias prenumeratos galimybes, pavyzdžiui, šildomas sėdynes.
Mini Concept Aceman koncepciniame automobilyje yra ką pamatyti - nuo megzto interjero iki sportinio "Union Jack" stogo bagažinės. Gamybinio modelio ratai bus šiek tiek mažesni ir siauresni, tačiau didžioji dalis to, ką matote, greičiausiai bus perkelta į 2024 m. surinkimo liniją paliksiantį automobilį.
Apie "Mini Aceman", kuris buvo kuriamas kaip aukštos klasės miesto krosoveris, nėra jokios informacijos apie jo kainą, eksploatacines savybes ar ridą, tačiau galime tikėtis, kad 2023 m. apie jį išgirsime daug daugiau.