Prieš "Greiti ir įsiutę" Paulo Walkerio "Toyota Supra" buvo tik dar vienas japoniškas sportinis kupė. Dabar jis vertas daugiau nei naujas "Ferrari": kaip tai nutiko? Šiuo metu tai galima vadinti tiesiog "Greitų ir įsiutusių" efektu.
Be to, tai tikriausiai paaiškina, kodėl Paulo Walkerio "Toyota Supra" iš pirmojo filmo aukcione buvo parduota už svaiginančią 500 000 JAV dolerių kainą.
"Toyota Supra" yra smagus automobilis, kurį mėgsta pavarų dėžės mėgėjai, tačiau jo perpardavimo vertė niekada nebuvo laikoma išskirtine. Vėliau buvo sukurtas pirmasis filmas "Greiti ir įsiutę", dar vienas, o paskui dar dešimt.
Dabar, praėjus maždaug dvidešimčiai metų, šis sportinis kupė iš Japonijos vertas 500 000 dolerių. Las Vegase vykusiame Barrett-Jackson aukcione jis buvo parduotas už šią sumą.
Įdomu tai, kad 1994 m. "Toyota Supra", kai ji buvo išleista pirmą kartą, kainavo 40 000 JAV dolerių.
Iš tikrųjų tai yra vienas iš klonų, kuriuos filmavimo grupė sukūrė kaskadininkų vairuojamoms scenoms.
Jis priklauso nuo ketvirtos kartos "Supra", o variklis, kuris varo, yra kol kas nepakeistas 330 jėgos agregatas, 3,0 litro darbo tūrio variklis.
Net ir pagal šiandieninius standartus jis vis dar yra gana veržlus.
Jis turi didžiulį sparną gale ir dabar žinomą oranžinės spalvos apklijavimą su žaliais akcentais. Interjerą sudaro mėlyna zomša ir juoda oda.
Ypač jei jie susiję su Paulu Walkeriu, kuris mirė 2013 m., dar nebaigus "Furious 7", šie automobiliai tapo itin brangūs.
Ilgą sąrašą įperkamų japoniškų sportinių automobilių "Greiti" frančizė pavertė neįkainojamais šventaisiais graliais.
Be "Toyota Supra", dabar norint įsigyti puikų naudotą "Nissan Skyline", reikia tiek pat pinigų kiek kainuoja "Porsche 911".
Nissan Silvia ir Mazda RX-7 yra tokie patys.
Todėl dabar automobilių entuziastai ir gerbėjai kiekvieną kartą, kai pasirodo filmas "Greiti ir įsiutę", pradeda spėlioti apie kitą dalį.
Kitaip tariant, koks bus kitas automobilio modelis, kurio vertė pakils dėl sekančio filmo?