"Volkswagen" nori kuo greičiau įsitraukti į "Tesla" žaidimą.
Vokietijos automobilių gamintoja jau seniai užsimena, kad atsiras papildomų transporto priemonių, sukurtų tos pačios MEB platformos architektūros pagrindu, nepaisant to, kad drąsus ir kuklus visiškai elektrinis visureigis "Volkswagen ID4" jau kelerius metus parduodamas Jungtinėse Valstijose ir yra atnaujintas. Apie antrąjį būsimą VW elektromobilį - koncepcinio automobilio "ID Aero" pagrindu sukurtą sedaną, kuris oficialiai vadinsis "Volkswagen ID7", pagaliau sužinojome pernai, 2022 m. Pernai pagaliau sužinojome apie būsimą visiškai elektrinį furgoną "ID Buzz", kuris bus parduodamas Jungtinėse Valstijose.
Tai, kad naujasis "Jaguar ID7" nėra septynvietis visureigis, gali nuvilti tuos iš mūsų, kurie vis dar atsigauna po sumaišties, kurią sukėlė painūs "Jaguar I-Pace EV" ir "E-Pace" degimo modelio pavadinimai. Metų metus su "Phaeton", CC ir "Arteon" sukurtas VW įsipareigojimas besiformuojančiam sedanų segmentui yra vertas susižavėjimo, ir jis tęsiamas su ID7, kurio erdvi 116,9 colio ratų bazė.
VW taip pat gali sumontuoti ilgo nuvažiuojamojo atstumo akumuliatorių paketą, kuris, jos teigimu, dėl didelio atstumo tarp ratų pagal europinį WLTP efektyvumo matavimą galės nuvažiuoti iki maždaug 700 km. Mums įdomu, kokį nuvažiuojamą atstumą EPA nurodo Jungtinėms Valstijoms, nes VW teigia, kad naujasis ID7 bus parduodamas trijuose žemynuose. Tačiau daugiau apie tai sužinosime vėliau šiais metais.
Paveikslėliuose matomas įmantrus skaitmeninis šio ID7 dažymas tebėra būsimo EV sedano prototipas, kuris šią savaitę bus eksponuojamas CES 2023 parodoje. Serijinė versija bus parodyta 2023 m. antrąjį ketvirtį, taigi laukti ilgai neteks. Dėl unikalaus sluoksniavimo proceso, leidžiančio tiekti srovę per visą dažų sluoksnį, kad būtų pasiektas įsižiebimo efektas, spalvingas kamufliažas iš tikrųjų skleidžia šviesą iš 22 automobilio plokščių.
Pasak VW, vieni sluoksniai yra izoliaciniai, o kiti - srovės; šiam efektui pasiekti buvo panaudota 40 dažų sluoksnių, kuriems sukurti prireikė kelių savaičių. Deja, visa sistema per daug padidina automobilio svorį, kad ją būtų galima praktiškai naudoti tokio masto gamyboje. Neatmestina, kad ši technologija kada nors sugrįš į kokį nors VW modelį, galbūt į Bugatti interjerą.
Be to, VW teigia, kad visiškai naujas 15 colių jutiklinis ekranas ir nauja ekrano sąsajos koncepcija suteiks ID7 klientų pageidaujamą geresnę naudotojo patirtį. Dabar visi oro kondicionieriaus reguliavimai bus atliekami jutikliniais mygtukais ir slankikliais ekrane, kad būtų galima nukreipti oro srautą ir ventiliatoriaus greitį kaip šios naujos sąsajos skaitmeninės oro srauto valdymo sistemos dalį. Šioms išmaniosioms oro ventiliacijos angoms taip pat bus galima duoti trumpas naudotojo komandas, pavyzdžiui, "mano rankos šaltos", be to, ši sąranka, aptikusi artėjantį raktelį, užtikrins išankstinį salono klimato kondicionavimą.
Po kinų visureigio ID6 ir autobuso ID Buzz bei VW ID3, ID4 ir ID5 modelių, naujasis ID7 bus šeštasis bendrovės modelis, sukurtas ant MEB platformos. Bendrovė teigia, kad bendras sedano pasipriešinimo koeficientas bus artimas anksčiau paskelbtam ID Aero koncepcijos rodikliui - 0,23, todėl šis modelis bus vienas iš aerodinamiškesnių. Nuo 2020 m., kai ID3 pradėta pardavinėti Europoje, VW pardavė daugiau nei 500 000 MEB modelio automobilių. ID7 yra tik vienas iš dešimties naujų VW elektromobilių, kuriuos bus galima įsigyti iki 2026 m. Negalime nesusimąstyti, kokie bus likę keturi, jei jau dabar skaičiuojame šešis.