Pagalba pirkėjui

Apsipirkimas
Kaip apsipirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje?
Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančia ikoną Krepšelis. Galite pirkti kaip svečias arba kaip registruotas klientas. Įveskite el. pašto adresą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Apmokėti“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu sales@autopublic.lt.
Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?
Taip. Krepšelyje prie prekės dešinėje pusėje spauskite mygtuką - ikoną Ištrinti.
Ar galiu apsipirkti be paskyros?
Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias.
Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?
Užsakymą pilnai galite koreguoti prieš jį pateikdami. Jeigu jau pateikėte užsakymą, bet neapmokėjote, jo koreguoti negalima - atšaukite ir spauskite Pakartoti užsakymą tada visi prekės sukris į jūsų krepšelį, galėsite jas koreguoti arba prisidėti papildomai prekių. Norėdami koreguoti užsakymą po apmokėjimo ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt. Būtinai nurodykite užsakymo numerį, vardą ir pavardę.
Ar galite prekes pristatyti kitu adresu?
Taip, pirkėjo adresas ir pristatymo adresas gali skirtis. Užsakymo lange pasirinkite Pristatyti kitu adresu ir užpildykite kitą pristatymo adresą. O jeigu perkate kaip registruotas klientas, pasirinkite adresus iš adresų knygutės arba įveskite naują adresą.
Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?
Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą ir užsakymo sekimo nuorodą, kurioje matysite visą užsakymo informaciją. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į Spam/Junk aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt.
Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?
Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą ir užsakymo sekimo nuorodą, kurioje matysite visą užsakymo informaciją. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į Spam/Junk aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt.
Kliento paskyra
Kaip susikurti naują kliento paskyrą?
Puslapio viršuje, dešiniajame kampe pelyte užeikite ant ikonos Mano paskyrą ir paspauskite Registruotis. Užpildykite reikalingus laukelius, sutikite su taisyklėmis ir spauskite Registruotis. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.
Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?
Prašome susisiekite su mumis el. paštu sales@autopublic.lt.
Ar galiu pakeisti savo kontaktinę informaciją?
Tik registruoti vartotojai gali redaguoti savo kontaktinius duomenis. Prisijungę prie savo paskyros spauskite Mano paskyra, ir toliau Redaguoti"arba eikite į Adresų knygutę, ten galėsite redaguoti visus turimus kontaktinius adresus.
Užsakymas
Ar galiu patikrinti - sekti savo užsakymo būseną?
Taip, pateikus užsakymą, jūs gaunate sms žinute ir elektroniniu paštu užsakymo sekimo nuorodą. Šioje nuorodoje jūs galėsite patikrinti savo užsakymo būsena, peržiūrėti kurjerio sekimo kodą ir būseną.
Kodėl mano užsakymas atšauktas?
Atmetimo priežastys gali būti kelios:

negavome apmokėjimo už prekes;
užsakymas atmestas Jūsų prašymu;
nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.
Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?
Tai galėjo nutikti dėl blogai nurodyto el. pašto adreso arba serverio sutrikimo. Prašome susisiekite su mumis el. paštu sales@autopublic.lt.
Gavau ne tas prekes, ką daryti?
Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt.
Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?
Jeigu užsisakėte daugiau nei vieną prekę, jos gali būti iš skirtingų sandelių ir ateiti skirtingu laiku, dažniausiai tokiu atveju skirtumas yra 1-2 darbo dienos. Jeigu užsisakėte vieną prekę arba daugiau iš to pačio sandelio ir gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tada susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt.
Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?
Gavus prekes per 14 darbo dienų galite jas grąžinti, grąžinimai teikiami per jūsų užsakymo ir/arba grąžinimo nuorodą. Norint grąžinti spauskite nuorodą Grąžinti prekes ir pasirinkus kokias prekes norite grąžinti sekite tolimesne informaciją.
Pristatymas
Kiek kainuoja pristatymas?
Pristatymas Lietuvoje įskaičiuotas į prekių kainą. Pristatymas į kitas šalis papildomai apmokestinamas. Galutinę pristatymo kainą galite pamatyti užsakymo apmokėjimo lange (krepšelyje) nurodžius savo šalį ir įvedus pristatymo kainą.
Per kiek laiko pristatomas siuntinys?
Prekes visoje Lietuvoje pristatome per 1-3 darbo dienas. Į kitas šalis prekes pristatome per 3-7 darbo dienas.
Kaip pristatomi siuntiniai?
Siuntiniai pristatomi per DPD kurjerį.
Ar siuntinį gali priimti kitas asmuo?
Taip, užsakymo lange pasirinkite Pristatyti kitu adresu ir įveskite kito asmens kontaktus ir nurodykite adresą.
Ar pristatote prekes į kitas šalis?
Taip, prekes pristatome į visas Europos Sąjungos šalis. Jeigu neradote savo šalies, bet norite įsigyti prekes, tada susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt.
Kodėl dar negavau savo siuntinio?
Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-3 darbo dienas Lietuvoje, o į kitas šalis per 3-7 darbo dienas. Negavus prekės ilgiau nei 7 darbo dienas, prašome susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt.
Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?
Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu jeigu jūs privatus asmuo.
Ar galiu atsiimti prekes pats?
Šiuo metu prekes galite užsisakyti tik internetinėje parduotuvėje. Kilus daugiau klausimų dėl pristatymo susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt.
Apmokėjimas
Kaip aš galiu apmokėti už prekes?
Mokėjimą galite atlikti per elektroninę bankininkystę, kreditine kortele, VISA, Mastercard, Paypal, taip pat atsiskaityti grynais arba mokėjimo kortele kurjeriui (Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje).
Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip. Fiziniams asmenis sąskaitos faktūros atsiunčiamos el. paštu pristačius prekes. Norint, kad sąskaita faktūra būtų išrašyta juridiniam asmeniui (įmonei), būtina pažymėti varnelę prie punkto Įmonė, kurį rasite užsakymo apmokėjime krepšelyje.
Dėl kažkokios priežasties nepavyksta apmokėti užsakymo, ką daryti?
Susiklosčius tokiai aplinkybei, prašome luktelti ir bandyti dar kartą, kartais įmokų surinkimo paslaugas teikiančios įmonės turi sutrikimų. Jeigu vis nepavyksta apmokėti užsakymo, prašome susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt.
Grąžinimas
Kokias prekes aš galiu grąžinti?
Visas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos.
Kur siųsti grąžinamas prekes?
Užpildykite grąžinimą per Grąžinimo nuorodą ją rasite savo elektroniniame laiške prie užsakymo patvirtinimo (apačioje). Užpildžius prekes atsiųsime grąžinimo lipduką, jį reikės užklijuoti ant grąžinamų prekių siuntos.
Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaita?
Išsiuntus grąžinimas prekes, kai mes gauname jūsų grąžintas prekes ir patikriname, perduodame buhalterija grąžinti pinigus. Tai dažniausiai užtrunka iki 3-5 darbo dienų (priklauso nuo banko). Jeigu vis negaunate grąžinamų pinigų, prašome susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 640 66947 arba el. paštu sales@autopublic.lt.
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera