O jūsų "Hummer" gali vaikščioti kaip krabas? Pažvelkite į šio "Hyundai" galimybes.

Naujienos data: 2023-01-14 22:41:10, Peržiūros: 1490

Su "Hyundai Mobis" prekės ženklu Pietų Korėjos gamintojas demonstruoja pasauliui, kokios laukinės gali būti modifikuoto "Ioniq 5" vairavimo sistemos.

Nors "Ioniq 5" buvo pripažintas 2023 m. metų visureigiu, jam galėtų praversti kažkas panašaus į tvirtą GMC visureigio "Hummer EV" "krabo režimą", kad jis būtų labiau panašus į visureigį. GMC "krabo" važiuoja keistais kampais dėl tos keturių ratų vairavimo gudrybės, kuri leidžia visoms keturioms padangoms krypti ta pačia kryptimi. Suprantame, kad "Hyundai" lyginimas su "Hummer" gali skambėti absurdiškai, bet gal ir ne. Abu elektriniai visureigiai turėtų daug daugiau bendrų bruožų, jei "Hyundai" pavyktų į "Ioniq 5" rėmą įmontuoti "Hyundai Mobis" e-Cornering sistemą. 

Šią sistemą ketinama naudoti autonominiuose žmonių pervežimo automobiliuose "Hyundai Mobis M.Vision TO" ir "HI", tačiau tikriausiai dar kurį laiką jos nepamatysite. Be to, "Hyundai Mobis" parodos CES 2023 metu išsamiau pristatė vienintelę tokio tipo vairavimo sąranką. E. posūkio sistema, kurią galima rasti "M.Vision TO", naudoja visiškai naują variklio, vairo mechanizmo ir pakabos paketą, kad pasuktų ransporto priemonę vietoje. Tai daro gėdą GMC "Crab Mode" įrangai.

Sistema "e-Cornering System" yra išbaigta sistema su savo pakaba, vairo stiprintuvu ir elektriniu varikliu, kurią galima prisukti prie kiekvieno automobilio kampo. Standartinės varančiosios ašys negalėtų veikti su tokia ekstremalia vairavimo sąranka, o standartinis "Ioniq 5" savo AWD sistemai naudoja du variklius - vieną priekyje ir vieną gale. 

Dėl šių vairavimo kampų bandomasis "Ioniq 5" automobilis gali važiuoti įstrižai, suktis vietoje ir net atlikti tikrą nulinio laipsnio posūkį, nevaldydamas kiekvieno rato atskirai. Be to, jis sugeba atlikti tikrą, visiškai šoninį krabo ėjimą, o ne tik nedidelį pasukimą į priekį, kaip Hummeris.

Bloga žinia ta, kad norint, jog sistema galėtų pasisukti 90 laipsnių kampu į abi puses, reikėjo išpjauti priekinį ir galinį "Ioniq 5" buferius. Greičiausiai taip pat reikėjo atlikti didelius ratų duobių ir posparnių pakeitimus, kad būtų galima pritaikyti eksperimentinę "e-Cornering" sistemą. Tačiau "Hyundai" apatinės valdymo svirtys buvo pakeistos taip, kad atitiktų sistemos posvyrį.

Kita vertus, kaip matyti iš "M.Vision To", "Hi" ir "e-Cornering System" ekranų, paketas gerokai mažiau nukenčia, kai yra sumontuotas į transporto priemonę, kuri buvo suprojektuota būtent tokiai sistemai. Nepriklausomai nuo to, ką manote apie autonominių žmonių pervežimo priemonių ir net elektrinių transporto priemonių koncepciją, inžinerija, susijusi su šios sistemos veikimu yra gana įspūdinga. Gali būti, kad vieną dieną ją išvysime elektriniame "Hyundai" miesto automobilyje, tačiau kol kas turėsime pasitenkinti puikiu "Ioniq 5", koks jis yra. Tai mus tenkina.



 O jūsų  O jūsų  O jūsų
Grįžti į naujienas
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera