2024 m. Audi S4 Avant buvo išbandytas žiemos stebuklų šalyje

Naujienos data: 2023-01-11 20:20:34, Peržiūros: 4056

"Audi" kuria "S4 Avant", kuris pasirodys 2024 m. metais. Kadangi manoma, kad tai bus paskutinis S4 su vidaus degimo varikliu, tai gali būti paskutinė galimybė įsigyti šios serijos automobilį . Priešingu atveju teks kreiptis į naudotų automobilių rinką, kurioje gali būti nedaug pasirinkimo galimybių.

Jei jums įdomu, kodėl šis 2024 m. "Audi S4 Avant", kaip teigiama, bus paskutinis automobilis su vidaus degimo varikliu, turėtumėte žinoti, kad Vokietijos gamintojas pažadėjo nuo 2026 m. gaminti tik elektromobilius.

Kitaip tariant, "S4 Avant" egzistuos ir po 2026 m., tačiau nebus jo pakaitalo, kuris būtų sukurtas pagal tą pačią formulę. Vietoj to jis turės vidaus degimo variklį ir galbūt nedidelį elektros variklį, skirtą naudoti kaip hibridą.

Atliekant bandymus pagal šalto oro įvertinimo procedūrą, buvo aptiktas prototipas, kurį galima pamatyti nuotraukų galerijoje ir straipsnio viršuje esančiame paveikslėlyje. Atliekant bandymus, žiemą automobilis važiuoja daugybę kilometrų, kol surenkami visi tiksliniai zondo parametrai.

Inžinieriai ieško bet ko, kas gali būti neįprasta, pradedant nedideliais triukšmais ar kitais nemaloniais reiškiniais ir baigiant variklio ar transmisijos veikimo problemomis šalto klimato sąlygomis. Šiuolaikinių vidaus degimo variklių šilumos valdymas sukurtas taip, kad variklis greitai įšiltų ir nebūtų per karštas, jei tas pats prototipas būtų bandomas dykumoje.

Prieš išleisdamas prototipus į kelią, kiekvienas automobilių gamintojas atlieka dar griežtesnius laboratorinius bandymus, nepaisant čia parodytų ekstremalių sąlygų. Šių bandymų tikslas - garantuoti, kad kiekvienas laboratorijoje pastebėtas rezultatas bus pakartotas realiame pasaulyje.

Audi S4 Avant galima įsigyti tiek Europoje, tiek Jungtinėse Amerikos Valstijose, tačiau kiekvienoje rinkoje šio modelio varikliai skiriasi. Pavyzdžiui, Europoje klientai gali rinktis V6 TDI ir V6 TFSI variklį.

Gali būti, kad pastarasis automobilis turės tokią pačią konfigūraciją kaip ir pirmasis, kuris jau turi lengvą hibridinę konfigūraciją; tačiau būsimojo S4 Avant variklio konfigūracija vis dar nežinoma.

Pirmiausia "Audi" pristatys įprastą A4 ir jo "Avant" giminaitį, o tik tada pasirodys serijinė "S4 Avant" versija, kuri yra vienintelis galimas S4 kėbulo stilius. Vėliau bus parodytas galingasis modelis, o RS modelis bus išleistas praėjus ne daugiau kaip metams po A4 debiuto.

Dėl apvalių antgalių ir dvigubų išmetimo vamzdžių su dviem išmetimo vamzdžiais galime pasakyti, kad tai yra S4 Avant, o ne A4 Avant. Pagal tipišką "Audi" madą S modelis turi apvalius antgalius, o RS modelis - dvigubus išmetimo vamzdžius su ovaliais antgaliais kiekvienoje pusėje.

Šešiakampės priekinės grotelės ir aštrūs priekiniai žibintai ir toliau naudojami "Audi", kuri, atrodo, siekia dizaino evoliucijos.

Nors universalo siluetas vis dar išlieka išskirtinis kaip "Audi Avant", durų rankenėlės dabar ne išsiskiria, o yra vienoje plokštumoje su durimis. Vidutinio dydžio premium klasės sedane tai yra praktiškas būdas važiuoti greitai. Prekybos salonuose jis turėtų pasirodyti 2024 m.



 2024 m. Audi S4 Avant buvo išbandytas žiemos stebuklų šalyje  2024 m. Audi S4 Avant buvo išbandytas žiemos stebuklų šalyje  2024 m. Audi S4 Avant buvo išbandytas žiemos stebuklų šalyje  2024 m. Audi S4 Avant buvo išbandytas žiemos stebuklų šalyje
Grįžti į naujienas
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera