Daugumos "Mercedes-Benz" kupė ir universalų gamyba bus nutraukta.

Naujienos data: 2023-02-03 13:53:05, Peržiūros: 1537

Siekdamas padidinti savo rinkos dalį ir pelno maržą, "Stuttgart" smarkiai sumažins savo pasiūlos apimtį.

Naujausią ilgalaikį strateginį planą "Mercedes-Benz" pristatė 2022 m. gegužės mėn. Jame raginama radikaliai pertvarkyti platų gaminių asortimentą, kad būtų galima dar labiau pakilti į aukštesnes rinkos pozicijas ir padidinti pelningumą. Nors tuo metu automobilių gamintojas nepateikė išsamaus paaiškinimo, kaip ketina tai padaryti, dabar jau daug aiškiau žinome, kokių modelių bus atsisakyta ir kokių naujų modelių galima tikėtis.

Apklausėme keletą Untertürkheimo ir Sindelfingeno vyresniųjų vadovų dėl jų įsitikinimų, susijusių su neaiškia arba neegzistuojančia universalų, kupė ir kabrioletų ateitimi. Atrodo, kad tai susiję su nauju prekės ženklo prabangos apibrėžimu. Mercedes planuoja pritaikyti savo būsimus gaminius taip, kad palengvintų vairuotojui tenkančią naštą, paruoštų jį išplėstinėms individualizuotoms mobilumo paslaugoms ir iš naujo apibrėžtų komforto pojūtį kaip pagrindinę prekės ženklo vertybę. Nors naujajame modelių derinyje yra mažiau emocijų keliančių produktų, tai gali padidinti pelną. Iš to, ką matėme, tik 14 iš 33 "Mercedes" kėbulo stilių išliks tarp Europos ir Jungtinių Valstijų.

Aukšto rango "Mercedes-Benz" strategijos komandos narys sakė: "Galų gale mums paprasčiausiai nereikia universalų ar prastai veikiančių dviejų durų pasiūlymų, kad padidintume apimtis." Erdvė ir laikas yra svarbiausi tvarių šiuolaikinių prabangių automobilių komponentai. Tai yra mūsų svarbiausias prioritetas, o ne naujas įmantrus kėbulo stilius, tik Europoje veikiantis modelis ar dar vienas bandymas atgaivinti mirštančią rinką.

2023-2024 m. nebebus gaminami C ir E klasių kupė ir kabrioletai. Vietoj jų bus du dviejų durų CLE klasės modeliai. Visureigiai ir sedanai, atrodantys kaip kupė, taip pat neliks šiame pasaulyje. Aštresnis AMG GT 4 durų modelis 2024 arba 2025 m. iš gamybos pasitrauks po CLS klasės. Ateinančiais metais bus išleistos naujos GLE ir GLC kupė kartos, tačiau jų linijos taip pat baigsis.

Atsisveikinimas su kai kuriais pamėgtais modeliais

Po 2028 m. C klasės universalas Europoje nebebus parduodamas. Naujos kartos E klasės modelis, kurio gamybos pabaigoje, 2030 m., bus gaminamas paskutinis automobilių gamintojo universalas, bus atskleistas vėliau šiais metais. Paskutinis markės modelis (Europoje) bus naujos kartos CLA klasė, kuri debiutuos 2025 m. ir naudos MMA elektrinę platformą.

Tačiau dar yra keletas intriguojančių automobilių. Vėliau šiais metais pasirodys naujasis "Mercedes-AMG" GT kupė; Jis bus sukurtas dabartinio SL rodsterio pagrindu, kuris papildys "Maybach" modelių gamą. Naujas keturių durų kupė, naujos kartos SL su didesne krovinių ir galinių sėdynių erdve bei elektrinis AMG GT kupė pasirodys 2026 m. Be to, 2026 m. ant MMA platformos bus sukurtas stambus GLG klasės visureigis, susijęs su elektromobiliais.

Galime tikėtis talpesnių baterijų (iki 150,0 kWh), keturženklės galios ir maksimalaus nuvažiuojamo atstumo, artėjančio prie 500 mylių ribos pagal europinį WLTP ciklą, kai ši nauja grupė pateks į dėmesio centrą.

Dėl didesnės priklausomybės nuo 800 voltų elektros sistemų maksimalus įkrovimo greitis taip pat turėtų padidėti iki 270 kilovatų.

AMG sulaukia daugiau dėmesio

Galima tikėtis, kad ateityje daugiau dėmesio bus skiriama "Maybach" ir AMG modeliams, nes prioritetas bus teikiamas išskirtinėms "Mercedes-Benz" sritims. Tiesą sakant, kalbama net apie itin prabangų V klasės mikroautobusą. Vis dėlto patys beprotiškiausi kūriniai bus kuriami naujoje OEM "Mythos" kolekcijoje, kurią sudaro itin brangūs kolekciniai modeliai. Gullwing reinkarnacija, keturių durų G klasės pikapas ir pikantiškas SL pagrindu sukurtas speedsteris - tai tik kelios iš čia pateiktų labai intriguojančių idėjų.



 Daugumos  Daugumos  Daugumos  Daugumos  Daugumos
Grįžti į naujienas
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera