Per pastaruosius 50 metų "Maserati" nesukūrė nė vieno motociklo, tačiau galbūt tai turėtų pasikeisti. Čekijos automobilių dizaino studentas Tomáš Klečka tikrai taip mano. Galbūt dėl šios priežasties jis ir sugalvojo šią beprotišką idėją.
Tomáš Klečka "Maserati E-Superbike Concept" vadina eskizu, kuris iš tikrųjų buvo sukurtas "Maserati" dizaino konkursui. Šis supermotociklas primena kažką iš filmo apie ateivius.
Atrodo, kad kėbului sukurti buvo panaudotas vienas kompozitinės medžiagos blokas. Elektrinis variklis yra viduryje, sėdynė - plonoje galinėje dalyje, o sparnas - priekinėje dalyje. Ant masyvių ratų sumontuoti ratlankiai be stebulių.
Kėbulas nudažytas tamsiai raudona spalva ir turi didelę baltą juostą su atpažįstamu prekės ženklu "trišakiu" logotipu.
Nors nepateikta jokios konkrečios techninės informacijos, žinome, kad motociklas turėtų būti elektrinis. Tai leidžia manyti, kad 105 arklio galių "Harley-Davidson LiveWire" gali mesti iššūkį "Maserati" superautomobiliui. Manome, kad praktiškai jį galima palyginti su Aston Martin AMB001 - motociklu, kurį Aston sukonstravo bendradarbiaudama su Brough Superior.
"Aston Martin AMB001" kainuoja 120 000 JAV dolerių, arba maždaug tiek pat, kiek kai kurie superautomobiliai. Tikėtina, kad šis beprotiškas "Maserati" supermotociklas kainuotų dar daugiau.
Maserati motociklų istorija
"Maserati", kaip motociklų gamintojo, viešpatavimas buvo palyginti trumpas. Ketvirtojo dešimtmečio pabaigoje bendrovė pradėjo gaminti komponentus, pirmiausia skirtus trečiųjų šalių įmonėms, tačiau jau po dešimtmečio gamybą nutraukė. Iki 1960 m. "Maserati" atsisakė motociklų ir ėmė gaminti automobilius.