Pasak "Mercedes-Benz India" generalinio direktoriaus ir vykdomojo direktoriaus Santosho Iyerio, 2023 m. bendrovė pristatys dešimt automobilių modelių, iš kurių dauguma priklausys premium segmentui.
Vokietijos automobilių gamintojas 2022 m. Indijoje pardavė 15 822 vnt. automobilių ir, palyginti su 2021 m., jų pardavimai pasiekė aukščiausią lygį - jie išaugo 41 %.
Iyeris "Business Standard" sako: "Kai šiek tiek įsigiliname į 2022 m. apimtis, sparčiausiai augo aukščiausios klasės automobiliai, kurių augimas siekė 69 %.
Praėjusią savaitę bendrovė pristatė pirmąją šių metų aukščiausios klasės transporto priemonę: kabrioletas AMG E53 Cabriolet 4MATIC+, kuris iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,5 sekundės.
Pasak Iyerio, šie aukštos klasės automobiliai sudaro 22 % bendrovės pardavimų.
2018 m., iki Kovid pandemijos, tokie automobiliai sudarė 12 % "Mercedes-Benz India" pardavimų.
Iyeris sako: "Taigi, tai vėlgi labai geras derinys, kuris rodo, kad tikras prabangos klientas teikia pirmenybę "Mercedes-Benz", o ne kitoms markėms."
"2023 m. pristatysime dešimt naujų produktų. Jis priduria: "Dauguma jų bus skirti aukščiausios klasės transporto priemonių rinkai."
Iyeris nenurodė, kiek tarp šių dešimties produktų bus elektromobilių. Jis teigė, kad per ateinančius dvejus ar trejus metus bendrovė iš šių aukščiausios klasės automobilių ketina gauti maždaug 33 % visų savo pardavimų.
Iyerio teigimu, per 28-erius veiklos metus "Mercedes-Benz" pardavimai Indijoje buvo didžiausi per visą jos istoriją.
Iyeris teigė, kad automobilių gamintojas turėjo didelį užsakymų portfelį - maždaug 6 000 vienetų, todėl, nepaisant tiekimo trūkumo iššūkių, su kuriais susidūrė, laukti reikėjo iki devynių mėnesių.
Jis pažymėjo, kad bendrovė, atsižvelgdama į užsakymų knygos dydį, 2023 m. numato dviženklį augimą.
Pasak Iyerio, 2022 m. įmonė gavo maždaug 2 000 automobilių užsakymų internetu.
Iki COVID-19 įmonė per internetinę parduotuvę kasmet parduodavo maždaug 1 000 automobilių.
Pasak Iyerio, "Mercedes-Benz" pagerins internetinių klientų patirtį. Iki šiol klientai galėjo matyti automobilius, kurie bus pagaminti per artimiausius tris mėnesius.
"Jie (klientai) galės matyti automobilius, kurie bus pagaminti per artimiausius metus, ir juos užsisakyti (rezervuoti), nes turime ilgą laukimo laikotarpį. Todėl, - aiškina Iyeris, - jie jau dabar gali patikrinti jo prieinamumą tą mėnesį ir jį užsisakyti, jei spalio mėnesį bus vestuvės ar gimtadienis."
Bendrovė taip pat siekia plėtoti naudotų automobilių verslą naudodamasi internetine parduotuve.
Kasmet "Mercedes-Benz India" parduoda 3 000-4 000 naudotų automobilių. "Praėjusiais metais naudotų automobilių verslas išaugo 20 %, - teigia Iyeris.
Dėl to stengiamės supaprastinti įsigyjimo kelionę. Todėl klientas, prisijungęs prie sistemos ir pateikęs duomenis internetu, gali iš karto sužinoti orientacinę savo turimo naudoto automobilio kainą. Po to jis gali pasirinkti franšizės partnerį ir nuspręsti, ar prekiauti su juo, ar ne", - tęsia Iyeris.
Šiuo tikslu "Mercedes-Benz India" taip pat išleidžia vertinimo programėlę, paremtą dirbtiniu intelektu.
Pasak Iyerio, bendrovė tikisi dviženklio verslo augimo ateityje, nes Indijoje stovi daugiau nei 170 000 "Mercedes-Benz" automobilių.
Maždaug prieš dvejus metus bendrovė Indijoje pristatė savo pirmąją elektrinę transporto priemonę EQC. Tačiau prasidėjo pandemija.
Vėliau automobilius pardavėme, bet reikėjo ilgai laukti, todėl negalėjome tiekti naujų elektromobilių dėl COVID-19 situacijos", - aiškina jis.
Praėjusių metų spalio-gruodžio mėnesiais pradėti pardavinėti kiti du elektromobiliai - EQS ir EQB. Abiejų automobilių laukiama tris-keturis mėnesius. Pasak Iyerio, "mūsų prognozė yra tokia, kad per trejus metus elektromobilių pardavimai sudarys maždaug 25 proc. visų mūsų pardavimų".
Indijoje "Mercedes-Benz" užima apie 44 % prabangių automobilių rinkos ir yra rinkos lyderė. Indijoje prabangių automobilių rinkoje parduota apie 38 000 vienetų.
Pasak Iyerio, verslas daug dėmesio skiria tvarumui, o iki metų pabaigos 30 proc. jo pardavėjai ir franšizės partneriai naudos tik ekologišką energiją.
Iki 2025 m. pabaigos visi partneriai ir pardavėjai naudos tik žaliąją energiją.