Naujasis "Mercedes" E klasės sedanas nori mesti iššūkį savo varžovams ir turi daugybę gudrybių. Jis pasižymi patrauklia išvaizda.
Ką tik pristatytas naujos kartos E klasės "Mercedes", kurio tiek interjeras, tiek išorė pasikeitė.
Tačiau tai dar ne viskas, lyderio automobilis gavo daug naujų technologijų, įskaitant kompiuterizuotą mąstymą.
Naujoji E klasė, pasak Vokietijos automobilių gamintojo, yra "tiltas tarp tradicijų ir skaitmenalizacijos".
2024 m. "Mercedes" E klasės modelio stilistikos pavyzdys - naujausias ir brangesnis S klasės modelis.
Jis turi didesnes chromuotas groteles ir ryškesnę priekinę dalį su kampuotesnėmis linijomis.
Tuo tarpu galinė dalis savo aptakumu apibūdinama kaip naujosios S ir C klasių kryžkelė.
Naujasis E klasės "Mercedes" gavo prabangų interjerą, kuris prilygsta jo elektrinio brolio ir sesers EQE interjerui.
Aukštesnėse klasėse siūlomas "MBUX Superscreen" - tai iš esmės du ekranai po vienu stiklu, kurių vienas sumontuotas centre, o kitas - šone.
Naujausioje MBUX versijoje taip pat įdiegtas dirbtinis intelektas.
Tai gudrus įrenginys, nes jis mokosi kasdienės vairuotojo praktikos ir iš anksto numato jo reikalavimus.
Pavyzdžiui, nukritus temperatūrai, jis pats pašildys sėdynę.
Ji net uždarys langą prie dažnai naudojamo įvažiavimo į automobilių stovėjimo aikštelę.
Be to, naujajame E klasės "Mercedes" įdiegtos visiškai naujos trečiųjų šalių programėlės ir prietaisų skydelyje sumontuota vaizdo ir asmenukių kamera.
Atminkite, kad dauguma šių funkcijų neveiks, jei automobilis nestovės.
Tačiau naujajame E klasės automobilyje taip pat įrengtas skaitmeninis prietaisų ekranas ir pasirenkamas priekinis ekranas, kurie, kaip teigiama, turi didesnį matymo lauką nei anksčiau.
Į standartinę įrangą įtraukta ir "Mercedes" pastebima aprėpianti šviesa su garso suvokimu, leidžianti keleiviams "matyti" muzikos kūrinius ir filmų ar programų užuominas.
Visų naujosios E klasės versijų variklis bus elektrifikuotas.
Be standartinių iš tinklo įkraunamų hibridinių jėgainių, bus ir kelios lengvosios hibridinės jėgainės.
Su pasirinktu varikliu bus jungiama devynių pavarų automatinė pavarų dėžė su sukimo momento keitikliu.
Žemesnės klasės modeliuose pabrėžiama galinių ratų pavara, o "4Matic" keturių ratų pavara bus papildomuose stipriuose modeliuose, įskaitant AMG pritaikytus automobilius.
Kalbant apie AMG formų klausimą, jos tikriausiai pasirodys netrukus.