Japonai kuria beprotiškiausius koncepcinius automobilius

Naujienos data: 2023-07-27 16:03:40, Peržiūros: 3822

Nuo "Eliica" iki "Bambgoo" ir "Honda Fuya-Jo" - tai bene beprotiškiausios japoniškos idėjinės transporto priemonės, į kurias kada nors atkreipėme dėmesį.

Japonai gamina absoliučiai beprotiškiausias idėjines transporto priemones.

Nesvarbu, ar jie pateikia mums trumpą žvilgsnį į ateitį, ar šlovina praeitį, japonai yra linkę kurti idėjų transporto priemones, nepanašias į jokius kitus asmenis.

Nuo technikos iki stiliaus ir atlikimo - štai 5 japonų idėjinės transporto priemonės, kurios yra tiesiog beprotiškos.

5. Eliica

Tokijo Keio koledžo grupės suprojektuotas "Eliica" (ELectric LIthi-Particle Vehicle) pirmą kartą buvo parodytas 2004 m.

Nepaisant to, kad atrodo, jog jos vieta yra po vandeniu, aštuonratė elektrinė transporto priemonė, kurios ilgis siekia 5,1 metro, buvo įspūdinga.

Tie aštuoni ratai yra tikrai kuklesni nei standartiniai ratai, o tai reiškia, kad "Eliica" idėjinė transporto priemonė buvo arčiau žemės, kad būtų geriau racionalizuota.

Kiekviename iš ratų buvo sumontuoti 80 AG varikliai, o bendras rezultatas siekė 640 AG, 0-100 km/val. greitis buvo pasiekiamas per 4 sekundes, o maksimalus greitis - 370 km/val.

 

4. Suzuki Sharing Coach

Su "Suzuki Sharing Mentor" (SSC) gausite dvi transporto priemones už vienos kainą.

Viduje slepiasi "Imp" - vienos individualios transporto priemonės įtaisas, specialiai skirtas keliams ir vidinėms konstrukcijoms.

Bet kokiu atveju, kai jau būsite išsiruošę toliau į užsienį, į "Sharing Mentor" įkelkite "Sprite", kuris virsta transporto priemone, nukreipta iš mažo įrenginio vidaus.

Negalime atsispirti norui pagalvoti, kad SSC atrodo kaip viena iš tų rusiškų Matrioška įsikūrimo lėlių.

3. Bambgoo

Ne, "Bambgoo" tikrai nėra paukščių namai ant ratų.

Kaip rodo pavadinimas, jis pagamintas tik iš bambuko ir sveria tik 132 kg.

Naujoji elektrinė idėjinė transporto priemonė, sukurta Kioto koledžo Busienss Adventure Lab, buvo tinkama nuvažiuoti 31 mylią vienu įkrovimu.

Akivaizdu, kad "Bambgoo" taip ir neįvyko, kaip tikėtasi, ir nuo to laiko nieko panašaus nematėme.

 

2. Honda Fuya-Jo

Iš esmės "Honda Fuya-Jo" - tai vakarėlis ant ratų, skirtas jaunimui.

Idėjinėje transporto priemonėje buvo įrengta skraistė ir valdymo įtaisai, kurie atrodė kaip didžėjaus patefonai, visiškai lygus kaip šokių aikštelė slenkstis ir sėdynės, ant kurių galima beveik stovėti.

Pavadinimas tikrąja to žodžio prasme reiškia "neramus miestas", todėl niekam nekelia nuostabos, kad "Honda Fuya-Jo" puikavosi sifonuojančia garso sistema.

Tačiau žiauri tiesa yra ta, kad tai viskas, kas iš tiesų jį padarė veiksmingą.

 

1. Isuzu Como F1

Neįprastai atrodantis "Isuzu Como F1" iš šoninio profilio atrodo kaip idėja.

Su žirkliniais įvažiavimais tai tikrai būtų buvęs naujoviškas.

"Como F1" idėjinė transporto priemonė išryškino 3,5 l V12 variklį, gautą iš tuometinės "Lotus Equation 1" transporto priemonės.

Kas sakė, kad "Mercedes-AMG Undertaking ONE" buvo pagrindinė gatvės transporto priemonė su F1 varikliu?



 Japonai kuria beprotiškiausius koncepcinius automobilius  Japonai kuria beprotiškiausius koncepcinius automobilius  Japonai kuria beprotiškiausius koncepcinius automobilius  Japonai kuria beprotiškiausius koncepcinius automobilius  Japonai kuria beprotiškiausius koncepcinius automobilius  Japonai kuria beprotiškiausius koncepcinius automobilius
Grįžti į naujienas
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera