2023 m. „Range Rover Sport“ neatlaiko 77 KMH „Moose“ testo

Naujienos data: 2023-01-11 18:31:37, Peržiūros: 2655

Automobilių pasaulyje "Range Rover" yra tarsi bizonai gyvūnų karalystėje: tai žvėris su rafinuotu interjeru, kuris yra tvirtas, atšiaurus, pasirengęs kovai ir apgaulingai švelnus iš išvaizdos. Tačiau judrus jis nėra.

Todėl negalima tikėtis, kad viena iš šių didžiulių mašinų, jei jai tektų staiga atlikti vengimo manevrą, pavyzdžiui, 77 km/val. greičiu, pasieks olimpinio lygio rezultatus, ypač jei atsižvelgsime į trijų tonų masės faktorių, o tai yra labai daug, palyginti su lengvojo automobilio standartais. 

Tačiau yra sportiškesnė "Range Rover" versija, kuri vadinama tiesiog "Range Rover Sport". stipresnė pakaba, geresnis valdymas, geresnis variklis, o elgesys kelyje vis dar primena raganosį. Modeliui buvo atliktas liūdnai pagarsėjęs ir gerai žinomas briedžio testas "Moose Test". Skaitykite toliau ir sužinokite, ar rezultatas sėkmingas, ar nesėkmingas.

Visų pirma, briedžių teste nėra briedžių. Jo pavadinimas kilo nuo elninių žvėrių, turinčių ilgas kojas ir blogą nuotaiką, kurie kartais nusprendžia pasodinti savo didžiulį kūną ant greitkelių. Tai ne metafora, nes Švedijos automobilių gamintojai sukūrė šį kombinuotą transporto priemonių bandymų metodą būtent dėl to, kad Skandinavijos greitkeliuose pernelyg dažnai įvykdavo artimi gyvūnų ir automobilių susidūrimai. Tam pritaria ir Kanados bei šiaurinių JAV valstijų vairuotojai.

Kadangi tai yra saugos testas, kur kitur, jei ne Švedijoje, jis galėtų būti atliekamas? Testas yra gana paprastas: Kad išvengtumėte kliūties, važiuokite tam tikru greičiu, staiga patraukite vairą į kairę, apvažiuokite kliūtį, pasukite vairą į dešinę ir grįžkite į kelią. Nors tai gali atrodyti paprasta, transporto priemonė turi atitikti tam tikras sąlygas, kad gautų teigiamą įvertinimą.

Pradinis greitis yra pirmasis dalykas. Po to staigus apvažiavimas turi būti apribotas iki tam tikro atstumo kiekvienam manevrui. Galiausiai automobilis turi išlikti trasoje, neprarasdamas kontrolės ir nepervažiuodamas kelią žyminčių kūgių.

Šis testas taip pat gali būti per sunkus kai kuriems automobiliams, priklausomai nuo daugelio įtaką darančių veiksnių. Vienas iš pavyzdžių - iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis "Range Rover Sport", kuris negali manevruoti aplink kliūtį reikiamu greičiu.

Didžioji "Range Rover Sport" dalis yra pernelyg didelė, nepaisant to, kad jis valdomas visais ratais ir turi daugybę stabdymo ir stabilumo palaikymo sistemų. Juk mechaninė pažanga ne visada nugali fiziką.

2023 m. "Range Rover Sport P510e Autobiography" automobilyje sumontuotas trijų litrų darbinio tūrio šešių cilindrų variklis. Jėgos agregatas visiems keturiems ratams perduoda 375 kilovatų galią kartu su 105 kW galios varikliu su kištukiniu lizdu, veikiančiu pagal "Torque Vectoring Braking" taisyklę.

"Range Rover" rinkodaros kampanijos pagyrų žodžiais tariant, tai "užtikrina jautrų, kontroliuojamą posūkių įveikimą ir valdymą net ir siauriausiuose posūkiuose. Elektroninis diferencialas ir automobilio stabdžių sistema nuolat subalansuoja variklio sukimo momento paskirstymą tarp keturių ratų."

Sportiškas britų automobilis praranda šaltakraujiškumą ir, kaip turėtų būti nurodyta smulkiu šriftu, neišlaiko testo viršijus 69 kilometrų per valandą greitį. Automobilis yra per sunkus, kad saugiai išsilaikytų kelyje.

Papildomas akumuliatorius, dėl kurio bendras svoris siekia 3030 kg, yra paslėptas hibridizacijos trūkume. Netgi naudojant tokias aukščiausios klasės funkcijas kaip pneumatinė pakaba, sukimo momento vektorinis stabdymas, visų varančiųjų ratų pavara ir visų varančiųjų ratų valdymas, tai yra labai daug.

Saugiausias greitis buvo 69 km/h. Prabangus visureigis atsitrenkė į kelis kūgius, smarkiai nesuvaldė vairo ir stabdydamas vidinį galinį ratą užkliuvo vos už vieno papildomo 1,5 km/val. greičio. Šio automobilio valdymas kelyje nuvilia už maždaug 130 154 € kainuojančią transporto priemonę. Be to, "P510e Autobiography" modelio negalima įsigyti Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Net ir esant 11 colių (285 mm) pločio padangoms, kai kurie pavarų dėžės mėgėjai gali paprieštarauti, kad bandomojo automobilio 32 colių "Pirelli" padangos, skirtos visiems orams ir metų laikams, nėra idealios tokiam manevrui. Tačiau "Pirelli" turėtų žinoti, kokią gumą gamina, turint omenyje, kad prieš kelis dešimtmečius jie sugalvojo šūkį "Galia yra niekas be kontrolės".

Atsižvelgiant į tai, kad "Range Rover PHEV", "Sport" giminaitis, taip pat neišlaikė šio bandymo, rezultatas nestebina. Priklausomai nuo požiūrio, tai arba pralaimėjimo situacija, arba bloga ir ne tokia bloga dilema. Bet kuriuo atveju važiuokite lėtai, kad išvengtumėte briedžių.



 2023 m. „Range Rover Sport“ neatlaiko 77 KMH „Moose“ testo  2023 m. „Range Rover Sport“ neatlaiko 77 KMH „Moose“ testo  2023 m. „Range Rover Sport“ neatlaiko 77 KMH „Moose“ testo  2023 m. „Range Rover Sport“ neatlaiko 77 KMH „Moose“ testo  2023 m. „Range Rover Sport“ neatlaiko 77 KMH „Moose“ testo  2023 m. „Range Rover Sport“ neatlaiko 77 KMH „Moose“ testo  2023 m. „Range Rover Sport“ neatlaiko 77 KMH „Moose“ testo  2023 m. „Range Rover Sport“ neatlaiko 77 KMH „Moose“ testo
Grįžti į naujienas
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera