Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės

Naujienos data: 2023-01-15 10:15:33, Peržiūros: 803

Rotorinis variklis grįžta, tačiau šį kartą 0,8 l benzininis variklis su vienu rotoriumi veikia kaip generatorius, įkraunantis akumuliatorių.

Pirmą kartą nuo RX-8 sportinio automobilio laikų naudodama rotacinį variklį, "Mazda" sugalvojo naujovišką MX-30 EV riboto nuotolio problemos sprendimą. Visiškai naujas "Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV" yra iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis, turintis nedidelį benzininį variklį su vienu rotoriumi, kuris veikia kaip generatorius, įkraunantis akumuliatorių ir leidžiantis nuvažiuoti ilgesnį atstumą.

• "e-Skyactiv R-EV" yra iš tinklo įkraunama hibridinė "Mazda MX-30" versija, kuri buvo pademonstruota.

• Siekiant padidinti automobilio nuvažiuojamą atstumą, jame sumontuotas 13 galonų degalų bakas ir nedidelis rotacinis variklis, kuris veikia kaip generatorius.

• Ar R-EV versiją bus galima įsigyti Jungtinėse Valstijose, kol kas nežinoma.

Mazda sumažino ličio jonų akumuliatoriaus paketo dydį, nes R-EV turi 17,8 kWh dydžio ličio jonų paketą, o EV versija turi maždaug 32,0 kWh dydžio paketą. Remiantis WLTP duomenimis, tai leidžia nuvažiuoti vos 85 kilometrus vienu įkrovimu. Tačiau išsikrovus akumuliatoriui įsijungia 830 cm3 74 AG sukamasis variklis, kuris įkrauna automobilį važiuojant. Nors "Mazda" 39 litrų degalų bakas yra didesnis nei kitų "ridą ilginančių" transporto priemonių, tokių kaip BMW i3 ir "Chevy Volt", degalų bakas, "Mazda" nepateikė ilgesnio automobilio nuvažiuojamo atstumo įvertinimo, kuriame būtų atsižvelgta į benzininio variklio nuvažiuojamo atstumo padidėjimą.

R-EV elektrinis variklis taip pat yra stipresnis nei EV versijoje ir priekiniams ratams suteikia 167 arklio galias. Mazda teigia, kad iki 100 km/val. jis gali įsibėgėti per 9,1 sekundės, t. y. maždaug tiek pat, kiek ir taip vangiai greitėjanti EV versija. Mūsų bandymų metu 1666 kg sveriantis MX-30 EV iki 100 km/val. įsibėgėjo per 8,7 sekundės. Papildomas 24 arklio galias R-EV greičiausiai atsvertų papildomas rotoriaus svoris, nes deklaruojama, kad jo bendroji masė yra 1778 kg.

Išskyrus skirtingą ratų dizainą ir ženkliukus, MX-30 R-EV ir EV išvaizda yra beveik identiška. Mazda siūlo keletą unikalių spalvų variantų, o "Edition R" apdailos lygyje rotoriaus tematika išryškinama siuvinėtais logotipais ant grindų kilimėlių ir sėdynių.



 Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės  Į Mazda MX-30 R-EV grįžta rotorius, bet ne toks, kokio tikėjotės
Grįžti į naujienas
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera