Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.

Naujienos data: 2023-01-30 13:57:38, Peržiūros: 2524

Vietoje pasenusio mokyklinio autobuso sukurtas didžiulis sunkvežimis, pritaikytas atlaikyti apokalipsę. Konstruktorius Gordonas Klementas (Gordon Clement) 2003 m. "Blue Bird" autobusą aukcione nusipirko vos už 2 000 JAV dolerių ir pastaruosius trejus metus jį visiškai perdarė.

Autobuse sutalpinti keisčiausi kada nors matyti "pasidaryk pats" ir technologiniai kūriniai.

Perdarytą mokyklinį autobusą Gordonas Klementas, geriau žinomas Gordo vardu, sukūrė taip, kad jis bet kuriuo metu būtų būtent toks, kokio reikia.

Pasak Gordono, "jis sukonstruotas taip, kad būtų sunkvežimis, kai man reikia sunkvežimio, kemperis, kai man reikia kemperio, ir kad galėčiau jame gyventi kelyje tiek laiko, kiek man prireiktų, bet ne visą laiką." Jis kalbėjo apie transporto priemonę.

"Šis autobusas yra viskas - tai ne visai mano namai, ne visai mano parduotuvė".

Gordonui patinka, kaip į jį reaguoja kiti vairuotojai, apibūdindamas jį kaip turintį "utopinę kosminio laivo atmosferą".

"Smagiausia matyti, kaip žmonės pro keleivio langą manęs klausia: "Kas tai?"."

Kuo būtent šis pertvarkytas mokyklinis autobusas toks patrauklus?

Perdarytas mokyklinis autobusas

Pirmiausia Gordonas pasakojo, kad yra elektros, mechanikos, konstrukcijų ir programinės įrangos inžinierius, viską atliekantis savarankiškai.

Kad būtų paprasčiau pakrauti ir pervežti visus savo daiktus, jis sukonstravo krovininį denį, kuris buvo pakankamai didelis, kad tilptų vidutinio dydžio automobilis, stogo bagažinę, kuri buvo per visą ilgį, ir nuosavą kraną.

Viduje jis sukonstravo visiškai naujas sėdimas vietas keturiems žmonėms, įskaitant pasukamas sėdynes ir nestandartinius baldus, kuriuos galima paslėpti arba ištraukti, kad atsirastų papildomos erdvės.

Be to, kabinoje dabar yra nuosavas šaldytuvas, šaldiklis, kriauklė, dušas ir kompostą naudojantis tualetas.

Jis taip pat pridėjo 10 kWh akumuliatorių sistemą, 3 kW inverterį ir 5 kW dyzelinį generatorių. Ir tai viskas, kas matoma.

Be to, Gordonas sukūrė autobuso internetinę sąsają. Naudodamasis šia sąsaja jis iš esmės gali viską valdyti iš savo telefono, nešiojamojo kompiuterio ir jutiklinių ekranų autobuso viduje.

Todėl Gordonas gali nuotoliniu būdu valdyti šviesas ir šildymą, atidaryti ir uždaryti duris, prisijungti prie kamerų, įjungti ir išjungti generatorių ir valdyti saulės energijos / inverterio sistemą iš savo telefono.

Gordonas teigė, kad prie statybų prisidėjo 30-50 tūkst. dolerių, įskaitant darbo sąnaudas.

Jis teigė: "Maždaug šešis mėnesius po to, kai nusipirkau autobusą, nieko nedariau, tik planavau ir ruošiausi".

"Tada, pasiėmęs mėnesį atostogų iš darbo, visą laiką dirbau prie autobuso".

Gordonas teigė, kad pastaruosius trejus metus jis dirbo prie jo laisvalaikiu, "darydamas visus mažesnius interjero projektus, elektroniką ir sistemas".

Jis pridūrė: "Ir dabar tebedirbu prie visų šių dalykų". 

 



 Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.  Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.  Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.  Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.  Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.  Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.  Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.  Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.  Mokyklinis autobusas paverstas didžiuliu sunkvežimiu, sukonstruotu taip, kad atlaikytų apokalipsę.
Grįžti į naujienas
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera