Tik nedaugeliui išrinktųjų kada nors pavyks įgyvendinti svajonę turėti 1,5 mln. dolerių kainuojantį "Ferrari". Tačiau tai nesustabdė grupės draugų iš mažo Vietnamo kaimelio veikti savo nuožiūra.
Taip, vaikinai sukonstravo savo nuosavą "LaFerrari", kuris savo išvaizda ir net garsu primena tikrąjį.
Iš pagrindų sukonstruotą naminį "LaFerrari" NHTV komanda gamino 250 dienų.
Be to, jie tvirtina, kad jį sukonstravo kaip dovaną savo automobilius mėgstančioms dukroms.
Koks buvo jų metodas?
Vyrai pradėjo nuo seno "Toyota Crown" ir išardė jį tik iki variklio ir važiuoklės.
Kad benzininis variklis atrodytų kaip naujas, jie išvalė ir purškiamais dažais nudažė keturis "Toyota Crown" cilindrus.
Tuomet jie įtaisė jį tiesiai už sėdynių, kad jis atrodytų kaip tikras "Ferrari" su viduriniu varikliu.
Toliau sekė linksmoji dalis.
Kėbulas
Vaikinai, atlikę tikslius matavimus, pradėjo nuo nulio ir sukūrė individualų rėmą.
Sukūrę plieninį karkaso rėmą, vaikinai nuvyko į netoliese esantį karjerą, kad prisirinktų molio. Manome, kad tai buvo pridėta juoko dėlei, nes galiausiai jie panaudojo visiškai kvadratinius molio gabalus.
Po to jie užtepė molio ant rėmo ir savo rankomis jį lipdė, kad primintų Ferrari linijas.
Baigus tai daryti, forma padengiama stiklo pluoštu, iš kurio gaminamos tikrosios automobilio kėbulo plokštės.
Detalumo lygis neįtikėtinas - kiekviena forma ir linija atitinka tikrą 1,5 milijono dolerių vertės superautomobilį.
Po to jis buvo nušlifuotas ir nudažytas.
Be to, jie pasirinko gerai žinomą "Ferrari" raudoną atspalvį, kad visiems būtų išvengta nusivylimo.
Detalės
Tada vaikinai pridėjo priekinį stiklą, langus ir stiklinį variklio dangtį.
Paskui atsirado raudoni stabdžių suportai, galiniai žibintai, priekiniai žibintai ir, žinoma, "Ferrari" ženkliukai.
Po aštuonių mėnesių įtempto darbo vaikinai galėjo važinėti savo nuosavu "Ferrari" po mažą Vietnamo kaimelį.
Labai įspūdinga.