Pirmasis 2023 m. BMW iX M60 bandymas: važiuoja geriau, nei atrodo

Naujienos data: 2023-01-12 07:43:31, Peržiūros: 2376

Sutelkite dėmesį į pasitenkinimą, kurį gali suteikti BMW, o ne į jo išorinę išvaizdą.

Šiuo metu BMW taiko dvi skirtingas elektromobilių strategijas: vienoje jų naudojamos lanksčios platformos, kad būtų gaminamos elektrifikuotos įprastai dujomis varomų modelių versijos, pavyzdžiui, i4 ir naujasis i7, o kitoje - specialiai elektra varomi automobiliai, pavyzdžiui, visureigis iX. Esame įsitikinę, kad net jei nebūtume jums to pasakę, būtumėte pastebėję tam tikrus skirtumus tarp iX ir kitų šiuo metu parduodamų elektrifikuotų BMW automobilių; i4 ir i7 turi daug bendro su 4 serijos "Gran Coupe" ir 7 serijos sedanais. O iX? Juk nepraleidome jūsų žvilgsnio, ar ne?

Dėl savo svogūninio profilio, plokščių šonų ir terminatoriaus iX gali pasirodyti keistas: Tačiau jo gamoje laikomasi standartinės BMW praktikos ir siūlomas įžūlus našumas iX xDrive50 formato modelyje bei dar didesnis iX M60 M Performance versijoje. M60 galios padidėjimą nuo 516 AG ir 564 lb-ft iki 532 AG (611 sportiniame režime) ir 749 lb-ft lemia perdarytas galinės pavaros variklis su ilgesniu statoriumi ir rotoriumi bei dvigubai didesniu stiprintuvu, palyginti su M50.

Privalumai

Tai greitas dalykas

Patenkinantis valdymas

Įspūdingas interjeras

 

Trūkumai

Jūsų akys galvoja "minivenas"

Stambokas kėbulas

Jutiklinis ekranas yra sunkiai pasiekiamas

 

Jau išbandėme "iX xDrive50", todėl norime jums pasakyti, kad galingesnis M60 užtikrina dar daugiau BMW tinkamų charakteristikų ir pojūčių - rimtai, nustokite žiūrėti į iX!

Trys tonos vokiškos meilės, kad apžvelgtume "iX M60" eksploatacinių savybių duomenis ir pabrėžtume, kad jo pagreitėjimo laikas yra greitesnis nei lengvesnių, labiau orientuotų sportinių automobilių. Pirmiausia, iki 60 mylių per valandą jis įsibėgėja greičiau nei 503 arklio galias išvystantis ir beveik 2300 kg lengvesnis BMW M3 Competition. Žinoma, taip ir yra; elektriniai automobiliai gerai lenkia tik dujomis varomus automobilius. Nepaisant to, kad iX M60 sveria vos ne tris tonas, jis puikiai išnaudoja akimirksniu pasiekiamą sukimo momentą.

Įveikus ketvirčio mylios ir 0-60 mylių per valandą laiką, iX duomenys ima panašėti į vidutinius.  Neišvengta kaltininko: didelė iX masė. Sunku rasti tiesioginį iX palyginimą; jis yra mažesnis ir mažiau galingas už Tesla Model X, tačiau didesnis už lėtesnį Audi E-Tron EV visureigį. Pagal dydį ir bendrą našumą artimiausias yra dujomis varomas BMW X5 M.

Todėl teigiamai vertintina tai, kad iX, nepaisant jo dydžio, lenkia galutinius objektyvius bandymų rezultatus vairuotojų pasitenkinimo baltąja erdve ir judrumu požiūriu. Čia svarbūs keli veiksniai: Pirma, 111,5 kWh akumuliatorius, kurio naudingoji talpa yra 106,3 kWh, sumontuotas žemai kėbule, po grindimis, ir traukia automobilio svorio centrą link kelio dangos. Be to, M60 sumontuota išmanioji BMW galinių ratų vairavimo funkcija. Kartu jos suteikia aukštam, gremėzdiškam iX netikėtą norą keisti važiavimo kryptį. BMW visapusiškai išnaudoja elektrinio iX išdėstymo privalumus, standartizuodama M50 modelio adaptyvius amortizatorius ir pneumatines spyruokles, suderindama juos abu, kad reakcija būtų greitesnė. Padeda ir lengvas, greitas vairo mechanizmas, kurio kintamas perdavimo santykis veikia natūraliau, nei galima tikėtis. Kita vertus, lyginant su M50 modeliu, antiroloniniai strypai gale yra 20 proc. standesni, o priekyje - 10 proc. standesni. Jei skaitysite tarp eilučių apie priimtinus M60 valdymo rodiklius, iX iš tikrųjų smagu vairuoti. M60 neutralumui neabejotinai padeda ta standesnė galinė antiroloninė juosta; Paspaudę akceleratoriaus pedalą, šį elektrinį prabangų visureigį galėsite visą dieną driftuoti. Futbolo treniruočių važiavimai nebus nuobodūs, nes jis iš tiesų jaučiasi kaip aukštesnis ir galingesnis M3 Competition.

Elektromobiliuose, kuriuose įrengtas regeneracinis stabdymas, stabdžių pojūtis yra nuoseklus ir užtikrinantis - tai dažnas nusiskundimas. Mechaninių stabdžių, kurie, išskyrus derinimą, yra bendri su iX M50 modeliu, negalėsite pasakyti, kur kompiuteriai lėtėjimo pareigas iš variklių regeneracinės funkcijos perduoda mechaniniams stabdžiams.

Ar "M-Brace" yra keistas?

Pirmojo važiavimo istorijoje suabejojome, ar M60 tinka net pradinio lygio BMW M Performance ženkleliukui. Nors mūsų bandymų rezultatai nėra puikūs, jie iš esmės nekeičia mūsų ankstesnės išvados: vairavimas juo yra stebėtinai malonus elektriniam visureigiui. Be to, jis nedaro jokių didelių nuolaidų siekdamas aukščiausių vairavimo machinacijų. Net važiuojant sportiniu ir "Sport Plus" važiavimo režimais, iX važiuoja patogiai, yra labai erdvus ir neįtikėtinai tylus. Mums labai patiko Hanso Zimmerio sukurti priartinti garsai, kuriuos galima nustatyti, kad grotų, kai paspausite akceleratoriaus pedalą. Tai įdomu, nors ir ne taip jaudinančiai, kaip klausantis vieno iš BMW eilinių šešių ar V-8 variklių, nes tai priverčia pasijusti taip, tarsi suktųsi svetimas orkestras.

Tarsi neužtektų anglies pluošto kėbulo konstrukcijos dalių, matomų durų staktose, likusi salono dalis yra pakankamai neįprasta, kad parodytų, kokia skirtinga yra ši transporto priemonė. Mus sužavėjo "Titano bronzos" spalvos langų ir bamperių apdailos detalės, kainuojančios 500 JAV dolerių; tas pats pasakytina ir apie tos pačios spalvos metalinę apdailą viduje, taip pat stiklinę "iDrive" valdymo rankenėlę ir 1 150 JAV dolerių vertės "Luxury" paketo centrinės konsolės mygtukus, kurie integruoti į juos supančią medžio apdailą. Aštri grafika, meniu plytelių eilė, kuri yra šiek tiek smulkmeniška ir kurią galima perbraukti iš kairės į dešinę, valdymas balsu ir tam tikras reagavimas gestais - visa tai siūloma išsiplėtusiuose dvigubuose lenktuose BMW ekranuose, kurie plūduriuoja ant plonų stovelių virš prietaisų skydelio.

Patrauklus iX M60 valdymo, galios ir prabangos derinys pritraukia aukščiausios klasės BMW kainas. Mūsų mažiau įrengtas bandomasis modelis kainavo 109 945 USD, o brangesnio iX kaina prasideda nuo 106 095 USD. Nepaisant to, "Tesla Model X Plaid" kainuoja šiek tiek daugiau nei 140 000 JAV dolerių. Tik nuo jūsų priklauso, ar jums reikia 333 mylių ridos ir "Tesla" "Supercharger" tinklo, ar galite susitaikyti su vidutiniška surinkimo kokybe. EPA duomenimis, iX M60 nuvažiuoja 288 mylias ir gali gana greitai įkrauti iki 250 kW greičiu. Be to, jo konstrukcija yra išskirtinė. Kaip ir su bet kuria kita transporto priemone, už vairo nematysite, kaip ji atrodo, todėl tai reikia turėti omenyje.

 



 Pirmasis 2023 m. BMW iX M60 bandymas: važiuoja geriau, nei atrodo  Pirmasis 2023 m. BMW iX M60 bandymas: važiuoja geriau, nei atrodo  Pirmasis 2023 m. BMW iX M60 bandymas: važiuoja geriau, nei atrodo  Pirmasis 2023 m. BMW iX M60 bandymas: važiuoja geriau, nei atrodo  Pirmasis 2023 m. BMW iX M60 bandymas: važiuoja geriau, nei atrodo
Grįžti į naujienas
  • DPD
  • Citadele
  • SEB
  • MasterCard
  • VISA
  • Paysera